12th Annual Jimmy Kimmel Live Belly Flop Competition

分享
嵌入
  • 添加 2018年07月11日
  • Every year we set up an above-ground swimming pool, pull a group of confused pedestrians off the street, put them in bathing suits and make them compete in a belly flop contest. This year’s guest judges are Maria Menounos, Karamo Brown from “Queer Eye” and Rico Rodriguez from “Modern Family.”
    Donald Trump Lied About Jimmy Kimmel cnclip.net/video/Q5JFT1q_L5M/%E8%A7%86%E9%A2%91.html

    SUBSCRIBE to get the latest #KIMMEL: bit.ly/JKLSubscribe

    Watch Mean Tweets: bit.ly/KimmelMT10

    Connect with Jimmy Kimmel Live Online:

    Visit the Jimmy Kimmel Live WEBSITE: bit.ly/JKLWebsite
    Like Jimmy Kimmel on FACEBOOK: bit.ly/KimmelFB
    Like Jimmy Kimmel Live on FACEBOOK: bit.ly/JKLFacebook
    Follow @JimmyKimmel on TWITTER: bit.ly/KimmelTW
    Follow Jimmy Kimmel Live on TWITTER: bit.ly/JKLTwitter
    Follow Jimmy Kimmel Live on INSTAGRAM: bit.ly/JKLInstagram

    About Jimmy Kimmel Live:

    Jimmy Kimmel serves as host and executive producer of Emmy-winning "Jimmy Kimmel Live," ABC's late-night talk show.
    "Jimmy Kimmel Live" is well known for its huge viral video successes with 5.6 billion views on CNclip alone.
    Some of Kimmel's most popular comedy bits include - Mean Tweets, Lie Witness News, Jimmy's Twerk Fail Prank, Unnecessary Censorship, CNclip Challenge, The Baby Bachelor, Movie: The Movie, Handsome Men's Club, Jimmy Kimmel Lie Detective and music videos like "I (Wanna) Channing All Over Your Tatum" and a Blurred Lines parody with Robin Thicke, Pharrell, Jimmy and his security guard Guillermo.
    Now in its sixteenth season, Kimmel's guests have included: Johnny Depp, Meryl Streep, Tom Cruise, Halle Berry, Harrison Ford, Jennifer Aniston, Will Ferrell, Katy Perry, Tom Hanks, Scarlett Johansson, Channing Tatum, George Clooney, Larry David, Charlize Theron, Mark Wahlberg, Kobe Bryant, Steve Carell, Hugh Jackman, Kristen Wiig, Jeff Bridges, Jennifer Garner, Ryan Gosling, Bryan Cranston, Jamie Foxx, Amy Poehler, Ben Affleck, Robert Downey Jr., Jake Gyllenhaal, Oprah, and unfortunately Matt Damon.
    12th Annual Jimmy Kimmel Live Belly Flop Competition
    cnclip.net/video/37_6QQmG5NA/%E8%A7%86%E9%A2%91.html
  • 娱乐娱乐

评论 • 1 679

  • Lakers Proved The Haters Wrong

    3:35 wtf was that 😂😂😂

  • Gethin Lindley
    Gethin Lindley 4 天 前

    1:12 please tell me I'm not the only one that heard "I'm a weiner"

  • Dalton Love
    Dalton Love 15 天 前

    You being fr or just yanking my chair

  • Knightz
    Knightz 21 天 前

    Janice from friends

  • Cameron Gray
    Cameron Gray 23 天 前 +4

    Roses are red
    Violets are blue
    The clickbait you came for
    Is at 6:02

  • Orka Toons
    Orka Toons 个月 前

    3:50 rico Rodriguez
    Ring a bell?

  • XIN CHENG
    XIN CHENG 个月 前

    How many languages do u speak 🙄

  • Simon Preston
    Simon Preston 个月 前

    She was talking about a game, he was talking about a terrorist attack. Same sames..

  • a red guy
    a red guy 个月 前

    That was the perfect flop

  • Shawn McLaughlin
    Shawn McLaughlin 个月 前

    Roger was far better than Chris. Chris cushioned his blow by leading with his knees and elbows. Roger went belly first and kept his knees and arms up.

  • Bill Johnson
    Bill Johnson 个月 前

    Maria menunos laughs like spongebob

  • Gray Amen
    Gray Amen 个月 前

    el oh el roger

  • anthony hodson
    anthony hodson 个月 前 +1

    3:36 she turned into a dolphin with that laugh 🤣🤣🤣

  • brady dixon
    brady dixon 个月 前 +2

    6:20 did he say breast of luck

    • Zandeus
      Zandeus 个月 前

      thats what i heard

  • JPablo Cruz
    JPablo Cruz 个月 前

    Roger ? More like DJ khaled

  • Dom Pops
    Dom Pops 个月 前

    Last guy is DJ Khaled

  • yoongi
    yoongi 个月 前

    The day i turned 11

  • DMONEY 04
    DMONEY 04 个月 前

    Maria’s hot

  • Dpxlauncher 08
    Dpxlauncher 08 2 个月 前

    Why does Guillermo count like this 6:27

  • Nicholas Haussler
    Nicholas Haussler 2 个月 前

    Chris is from Cincinnati!!!!

  • 1069 subs with no video challenge

    Lol they only had the 10 9 8 and 7 tiles so 7 was the lowest possible score

  • Diego Maradona
    Diego Maradona 2 个月 前

    3:35 sponge bob laugh

  • Corn Puff
    Corn Puff 2 个月 前

    The third guy looked like DJ Khaled

  • Tech Halt
    Tech Halt 2 个月 前

    I watched the game it sucked the only sentence she knows

  • Amrin Paul
    Amrin Paul 2 个月 前 +1

    I know I watched the game it sucked😂😂

  • Joshua Fwambo Sinkala
    Joshua Fwambo Sinkala 2 个月 前

    Love sucks 😭

  • the baller
    the baller 2 个月 前

    That laugh a turn off

  • Rocky 1150
    Rocky 1150 2 个月 前

    I need a chair like that Mexican guy

  • B Fischer
    B Fischer 2 个月 前

    Party with him last year and he called last year

  • Tim Sawyer
    Tim Sawyer 2 个月 前

    That's Right ROGER!!!! That's how you do a Belly FLOP!!! They were way to generous with the first guy, his form was terrible!

  • sls sls
    sls sls 2 个月 前

    3:35 Janice?

  • Roland Hersan
    Roland Hersan 2 个月 前 +1

    This was regal, especially by Guillermo....

  • Jose Hernandez
    Jose Hernandez 3 个月 前

    Damn she's hot

  • Chase Krupansky
    Chase Krupansky 3 个月 前

    The guy in the black hoodie was like gang gang!

  • caroline obidi
    caroline obidi 3 个月 前

    Eden Hazard Chelsea FC

  • WildFire
    WildFire 3 个月 前

    Is Rico Guillermo's son?

  • Sam Williams
    Sam Williams 3 个月 前

    We got our self a 🐬 3:36

  • Cailynne Nielsen
    Cailynne Nielsen 3 个月 前 +1

    Jeez they take this so seriously lol

  • MMMChazburgrz 99
    MMMChazburgrz 99 3 个月 前 +2

    6:09 yummy

  • Most Subscribed Egg?
    Most Subscribed Egg? 3 个月 前

    Where can I get one of those chairs

  • Youtube /Craigy\
    Youtube /Craigy\ 3 个月 前

    3:36

  • Bailey Smith
    Bailey Smith 3 个月 前

    i give roger a 9 because he didnt wear a speedo

  • Nate Edwards
    Nate Edwards 3 个月 前

    You guys are mean because your just making fun of overweight people and that’s not fair.

  • Mathew Jasso
    Mathew Jasso 3 个月 前

    You should put more hot girls

  • Gamberillo Troll
    Gamberillo Troll 3 个月 前 +1

    België!!!

  • Noah Sher
    Noah Sher 3 个月 前 +1

    I didn’t know do khaled was In this

  • OctoKnight
    OctoKnight 3 个月 前

    Who else only clicked for the thumb nail?

  • Lauren
    Lauren 3 个月 前

    I only clicked for the chair.

  • Chris Austria
    Chris Austria 3 个月 前

    She's yummy

  • Warlie Baang
    Warlie Baang 3 个月 前

    anyone else notice the guy behind the girls 9:33 ? hes prolly living hes dream lmao

  • Exole
    Exole 3 个月 前

    I thought this was a belly flop competition not a getting wet competition........

  • Demian Reith
    Demian Reith 3 个月 前

    I know Rico from that Modern Family. Rico’s the man! 🙂

  • Frank Smith
    Frank Smith 3 个月 前

    He only giving her a 9 because she's hot.,

  • MCFish Nuggets
    MCFish Nuggets 3 个月 前

    The way he gives them hotdogs though

  • Divyanshu div
    Divyanshu div 3 个月 前 +1

    I see Guillermo I click!!!!!

  • Will Hemingway
    Will Hemingway 3 个月 前

    Damn Roger was not playing around haha

  • deshu k
    deshu k 3 个月 前 +3

    The Belgian lady is very CLASSY & BEAUTIFUL !
    The PERFECT combo !

  • Donnie Gonzalez
    Donnie Gonzalez 3 个月 前

    The ladies are beautiful

  • Bray Duplechain
    Bray Duplechain 3 个月 前

    3:36 what is that laugh

  • PipiLongStawlk
    PipiLongStawlk 4 个月 前

    6:03

  • Evelyn Martinez
    Evelyn Martinez 4 个月 前

    I'll watch only if Guillermo is on!!! He is adorable!! Jimmy, you are awesome for making Guillermo your sidekick!!!

  • Kewi Pamai
    Kewi Pamai 4 个月 前 +3

    Elvina soo hootttttt!!!!....Maria laugh is funny

  • Manuel Valdez
    Manuel Valdez 4 个月 前

    All of the judges are despert to be on tv

  • Amber Tyagi
    Amber Tyagi 4 个月 前

    6:22 breast of luck

  • SIDD theKid
    SIDD theKid 4 个月 前 +1

    Maria said, "I'm soaking WET". She seems pretty happy about it too. Would love to see her ALL WET....

  • David Wahlberg
    David Wahlberg 4 个月 前 +1

    That girl also a snack

  • Orlando Flores
    Orlando Flores 4 个月 前

    The girl judge laugh is annoying

  • Jessica Andrade
    Jessica Andrade 4 个月 前

    Roger looks like DJ Khalid 😎😂

  • alba jordi
    alba jordi 4 个月 前

    Guillermo my man love this guy

  • Skela Brine168
    Skela Brine168 5 个月 前

    Yay no aunt bitchy

  • odmc oregondudemixedchannel

    Id give her a hot dog;)

  • FEBIN JOY
    FEBIN JOY 5 个月 前

    6:07 💕💕😍😍😍😍

  • ツLuca
    ツLuca 5 个月 前

    Lmao marias laugh is so funny

  • David Lindsay
    David Lindsay 5 个月 前

    Elvina hit me up..we can get married and you can stay in the US

  • Rayden1783 4
    Rayden1783 4 5 个月 前

    *OMG* I thought the guy at 7:50 was *DJ Kahlid* I'm dead

  • Fishlips _
    Fishlips _ 5 个月 前

    Breast of luck!

  • Guitargreat
    Guitargreat 5 个月 前

    Wow Maria is hot but her laugh omg

  • Kamatis Talong
    Kamatis Talong 5 个月 前

    WTF IS THAT LAUGH? OMG!!

  • Dheeraj Kumar
    Dheeraj Kumar 5 个月 前 +1

    She sunk down 😆

  • Ultra Knight107
    Ultra Knight107 5 个月 前

    At 3:53 he is just cause character

  • IbroOoYahya
    IbroOoYahya 5 个月 前

    That laugh thu at 3:36 lol

  • Luella and Jax
    Luella and Jax 5 个月 前

    Omg, the laugh

  • dragonage200
    dragonage200 5 个月 前

    The girl in the harvard shirt second in line is cute.
    Also, 3 hotties at the front of the group at the end...

  • Eagle Strike
    Eagle Strike 5 个月 前

    I surprised they put this on tv 😅😂🤣

  • baseball1090
    baseball1090 5 个月 前

    what happened in 2012 i cant find the video haha

  • The Truth Hurts
    The Truth Hurts 5 个月 前

    My friend is called Elvina

  • potato 4eva
    potato 4eva 5 个月 前

    Holy mexican Jesus Rico could be the perfect person to play Kim Jong Un!

  • FailCommando
    FailCommando 5 个月 前

    No one can be as good as Haly.

  • blueboyV
    blueboyV 5 个月 前

    so did all those other people just dress up and not flop? lol

  • Amanda Nelson
    Amanda Nelson 5 个月 前

    “I watched the game it sucked”

  • Ayan Alvi
    Ayan Alvi 5 个月 前

    3:35 that laugh tho

  • The Tech Side
    The Tech Side 5 个月 前

    5:07 MEME THAT LAUGH

  • sosenzug
    sosenzug 5 个月 前

    It looks like he is touching her boob on the thumbnail if you aren't looking close enough 😂

  • Yeet
    Yeet 5 个月 前

    Pause at 9:32 look on your right lol

  • Richard C
    Richard C 5 个月 前

    Why all the dudes...

  • Dominic Do
    Dominic Do 5 个月 前

    This reminds me of that Canadian girl Haley. I'm gonna go watch that now

  • musicalmelodies
    musicalmelodies 5 个月 前

    "DJ Kahled!!" 9:20

  • Twimbo
    Twimbo 5 个月 前

    Damn, that little kid Manny Delgado is a grown ass man now (no pun).

  • Vevxo
    Vevxo 5 个月 前 +2

    Everyone here is for the girl meanwhile I'm just waiting for Guillermo...

  • Athrix
    Athrix 5 个月 前

    omg the belgian chick just set a stereotype that all belgian people can't talk english