Introducing Christian Serratos as Selena Quintanilla.

分享
嵌入
  • 添加 2019年11月12日
  • Red lips: check. Feathered bangs: check. Legendary jumpsuit: check. Christian Serratos will star as legendary Tejano singer Selena Quintanilla on Selena: The Series. Coming to Netflix in 2020.
    Selena: The Series is a coming of age story that follows Selena Quintanilla as her dreams come true and all the heart-wrenching and life-changing choices she and her family have to make as they navigate success, family, and music.
    Selena: The Series, Only on Netflix: www.netflix.com/title/81022734
    SUBSCRIBE: bit.ly/29qBUt7
    About Netflix:
    Netflix is the world's leading internet entertainment service with 158 million paid memberships in over 190 countries enjoying TV series, documentaries and feature films across a wide variety of genres and languages. Members can watch as much as they want, anytime, anywhere, on any internet-connected screen. Members can play, pause and resume watching, all without commercials or commitments.
    Introducing Christian Serratos as Selena Quintanilla.
    cnclip.net/user/netflix
    As Mexican-American Tejano singer Selena comes of age and realizes her dreams, she and her family make tough choices to hold on to love and music.
  • 娱乐娱乐

评论 • 3 384

  • Dominique Lenon
    Dominique Lenon 6 小时 前

    Nah.

  • Jordyn Lopez
    Jordyn Lopez 9 小时 前

    Why y’all hatin on this? They are keeping the legacy alive! 😤

  • Adrian Arizmendi
    Adrian Arizmendi 12 小时 前

    Can the family just let her RIP and let us remember her with her old music and of course tributes for her death.. i feel like this is all them trying to squeeze as much money possible..

  • ricky bobby
    ricky bobby 16 小时 前

    Why does nothing come out when she tries to say, "como" MESS
    Ugh, really wish they hadn't picked (another) light skinned girl (who looks nothing like her) to portray her for this. They should have picked Amanda Solis from the Reelz special.
    I would prefer a new 90 minute documentary quite frankly.
    Let Selena RIP tbh.

  • Anna Monroe
    Anna Monroe 天 前

    Looks nothing like her .. from the hair to the voice and the body ..so disrespectful ..I won’t be watching ..smh

  • Jonha Martinez
    Jonha Martinez 天 前

    No putas mames 😂😂😂😂 cara de caballo

  • appletater
    appletater 天 前

    Christian Serratos does not look like Selena or JLo! She's not built like Selena and it looks like they used prosthetics to give her "curves". No one wanted or asked for this new Selena movie.

  • unapologetic gemini

    Jlo didn’t look like her either but were y’all complaining or had a choice noooo

  • Manuel Paredes
    Manuel Paredes 天 前

    There was no soul in that singing.

  • Brittny Paz
    Brittny Paz 天 前

    No offense to J Lo but Christian Serratos is a better actress and I have faith that the show will be good. Remember the flack J Lo got when she was cast as Selena?

  • Adolfo Jr Replays

    Oh shit it’s Suzie Crabgrass from Ned’s declassified

  • Dealio09
    Dealio09 天 前

    honestly still waiting for her and Moze to throw hands tho. Jk glad they made up

  • Josh Flores
    Josh Flores 天 前

    Rosita is playing Selena 😄, irie I’m in

  • Buffi Winkler
    Buffi Winkler 天 前

    Why aren't they using Jennifer Lopez to reprise this role, besides Selena herself Jennifer Lopez was the only one that could play her for me!!!

  • MyMadonna12
    MyMadonna12 天 前

    Not like Selena ,more jlo

  • WonderBoy1515 Action

    Susie Crabgrass (Ned’s Declassified School Survivor Guide) and Rosita (Walking Dead) as Selena! I’m curious about this biopic tbh

  • SINternet Entertainment

    I like the movie better and this is just a trailer for the show on Netflix.

  • jacqueline gabriela

    am i the only one excited for this?

  • cindirellita
    cindirellita 天 前

    I think there are better Selena personificators out there this girl doesn’t look at all like Selena

  • Nathan Skywalker

    That's Rosita from walking dead I heard she got new role in a New show guess this is it

  • Vampirebear13
    Vampirebear13 2 天 前

    The woman who murdered Selina should've been been directly taken out & fed thru a chippershredder.

  • DalitAcranine Gaming

    Everyone in the comments are so judgmental.
    This is supposed to honor Selena and inspire people to be like her. Just because the actress doesn't look like her dosen't mean its not gonna be good.

  • JJ Fresh
    JJ Fresh 2 天 前

    Why does she keep poking out her mouth like she just got her lips done. I hope she doesn't do the duck lip pout the whole time.

  • Justin Williams
    Justin Williams 2 天 前

    Regardless. I’m ready to binge watch the series. We grew up on the movie so I’ll enjoy the behind the scenes stuff more. Stop hating on how it looks and sounds.

  • Casey McLeod
    Casey McLeod 2 天 前

    Make a Aaliyah series

  • Shawn Holland
    Shawn Holland 2 天 前

    0:29

  • Breezy Godiva
    Breezy Godiva 2 天 前

    Idk how i feel about this.

  • Level100Studios
    Level100Studios 2 天 前

    I’m excited bring back the love of Selena enough of the negativity at least we can see that Selena a true artist is not forgotten, plus my girl serratos is bad as hell and a great actress cant wait

  • jdub. spice
    jdub. spice 2 天 前

    Why she gotta be selena😒

  • A C
    A C 2 天 前 +1

    It’s like they were looking for someone who looks like Jlo dressed as Selena

  • m s
    m s 2 天 前

    awful choice. Selena is not about "red lips"!! Selena is about VOICE and BEAUTY! how could you choose this ZERO ACTRESS?

  • Torrie Noel
    Torrie Noel 3 天 前

    I'm sorry Netflix but no. Nopeeeee.

  • QUI Z
    QUI Z 3 天 前

    Where did that butt come from?!

  • LivingDeadGirl Melissa

    Bruh that's crazy..she almost looks similar to Selena, it's amazing how they find people that look similar to the original sometimes its on point it depends but this actress is WOW! but regardless there will always be one Selena and
    I'm very excited to see it on Netflix

    • LivingDeadGirl Melissa
      LivingDeadGirl Melissa 3 天 前 +2

      Honestly in my opinion Christian looks a little more like Selena than JLO did.

  • Naturally Nikki7997
    Naturally Nikki7997 3 天 前 +1

    Yeah that’s a no for me...but I’m probably gonna watch it anyways just to find what’s wrong with it just like watching a car accident Like most of the other folks in the comments section 😂😂😂🤣🤣🤣

  • Tracey Rivera
    Tracey Rivera 3 天 前

    It looks like they are copying jlo’s version of Selena. It looks more like jlo lol.

  • Aaliyah Hunt
    Aaliyah Hunt 3 天 前

    Some karaoke shii smdh

  • Joahana Garcia
    Joahana Garcia 3 天 前 +1

    I Actally like Her as Selena, for people Saying she Looks Like jlo As Selene are Stupid, yall dont even Inow Selena or how She Looo back in the Day

  • M Elle
    M Elle 3 天 前

    Selena is such an icon.. like NETFLIX you needed to bring out your A game on this and not cut corners but I can already tell you did with cutting out her original music... WTF.

  • BLTKellys
    BLTKellys 3 天 前

    We already have Selena the movie. This series should have been about the aftermath of Selena’s death and the production of the film, with Christian playing Jennifer Lopez,

  • Jason R
    Jason R 4 天 前

    If my family can continue to benefit after my death without destroying my legacy, I say do it

  • Mehrunissah93
    Mehrunissah93 4 天 前

    Stoked!!!!

  • AnnaKev
    AnnaKev 4 天 前

    They gonna keep exploiting that woman’s life? We already know how she got famous, when, why & we already know gruesome details about her death. Let her Rest In Peace already.
    Her family needs to find something to do & stop leeching off their dead relative.

  • Sarah Collazo
    Sarah Collazo 4 天 前 +2

    Why do you guys care if she looks like Selena or not. It's not about if she looks like Selena or not, it's about her story. Y'all should be more focused on if they have the storyline right.

  • Michael Stiven
    Michael Stiven 4 天 前 +1

    0:30 la niña debe ser la Selina en la etapa infantil, me supongo...

  • JusticeforMorgan
    JusticeforMorgan 4 天 前 +2

    She was in twilight. I always thought she was beautiful.

  • CynLagos
    CynLagos 4 天 前

    GTFO omg

  • Denniss Ortiz
    Denniss Ortiz 4 天 前

    Oh boy Sweet Jesus I should’ve taken the role to be her

  • Anthony Calderon
    Anthony Calderon 4 天 前

    Let the girl Rest In Peace man family needs money that bad got damn!

  • Dayday
    Dayday 4 天 前 +2

    Is this a sign she’s leaving Walking Dead series?

  • Deleah Williams
    Deleah Williams 4 天 前

    God dame her daddy's sexy😃👍👍👍💋💓💌💖💞😍😘😘😘😘

  • Deleah Williams
    Deleah Williams 4 天 前

    Omg whoever plays her in the movie father I can have an orgasm he is sexy😁😍😘💋💓💌

  • David Bacon no relation

    I just wanna see her in the bustier

  • Ana Molina
    Ana Molina 4 天 前

    It’s Rosita!

  • Run Rabbit
    Run Rabbit 4 天 前

    😍

  • vanessa ethel
    vanessa ethel 4 天 前

    This looks very very good! Can't wait to watch it. Selena por siempre!
    Love from Uruguay

  • Leslie Prado
    Leslie Prado 4 天 前

    Yeah idc, where is luis Miguel season 2??

  • ROMA Portugal
    ROMA Portugal 4 天 前

    Can’t wait

  • Marco Fonseca
    Marco Fonseca 4 天 前

    Those chicken legs just ruin the whole perspective of the real Selena , the face is close enough

  • KMSL
    KMSL 4 天 前

    Is that little girl playing young Selena? 😟